WMW
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hello everyone//Bonjour à tous

Go down

Hello everyone//Bonjour à tous Empty Hello everyone//Bonjour à tous

Post by Guest Thu 3 Aug 2006 - 7:25

I was wondering if anyone is looking for a trade agreement? I know it is early in the game, but I am trying to get a early lead. I have six planets total, with five with a population of five or more, with three of those five a population of nine. Within two days I will be able to occupy another planet.

If interested, please send me a message via the in-game mail system, as I rarely come to the forums.

Je me demandais si n'importe qui recherche un accord commercial ? Je sais qu'il est tôt dans le jeu, mais j'essaye d'obtenir une avance tôt. J'ai six planètes totales, avec cinq avec une population de cinq ou plus, avec trois de ces cinq une population de neuf. Dans les deux jours je pourrai occuper une autre planète. Je fais des excuses si mon Français est incorrect, j'utilise un traducteur.

S'intéressé, veuillez m'envoyer un message par l'intermédiaire du système de courrier de dans-jeu, comme je viens rarement aux forum.

-Daikynn

Guest
Guest


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum